Argument

Acest blog se vrea a fi o demonstraţie de reunificare a României Mari, dar numai prin intermediul poeziei. La acest demers se înhamă pentru început: Diana Frumosu din Criuleni, Moldova; Romeo Aurelian Ilie din Slobozia, România; Maria Fărîmă din Nisiporeni, Moldova şi "Katy Tic" din Oradea, România (actualmente în Spania). Aşteptăm şi pe alţii cu drag!!!

duminică, 19 august 2012

reveniri de Ana - Mihaela Nuţa (Chişinău - Rep. Moldova)

reveniri
se întîmplă cîteodată că mă adun
picior cu picior
mină cu mînă
din singuratăţile altora
jurizînd de parcă o expoziţie a sihăstriilor
cu dreptul de a-mi atribui pe rînd
o izolare
un capriciu
pentru că aşa trebuie să fie spun unii
pe care ar trebui să-i credem
unii care n-au apucat sa inteleaga
că dacă trîntim clapele pianului peste degete
se răcneşte cea mai tristă simfonie
am ţipat
din singurătăţile lor
care mi s-au infiltrat sub piele
convertindu-se fără voie
în stări autentice
intense
acute
grave

se întîmplă citeodată
să cred în ei
să mă pierd
să mă adun
să iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu