Argument

Acest blog se vrea a fi o demonstraţie de reunificare a României Mari, dar numai prin intermediul poeziei. La acest demers se înhamă pentru început: Diana Frumosu din Criuleni, Moldova; Romeo Aurelian Ilie din Slobozia, România; Maria Fărîmă din Nisiporeni, Moldova şi "Katy Tic" din Oradea, România (actualmente în Spania). Aşteptăm şi pe alţii cu drag!!!

miercuri, 6 aprilie 2011

Revii (Katy Tic)

Mereu imi revii in vene, ca oxigenul nou insa uneori as vrea sa pot trai fara tine caci prea mi-e greu trupul si sufletul mi-l umpli de cangrene.
Mereu imi revii in vene si ma minti ca vei sta un timp dar nu vreau sa am prin preajama niciun corp cu paraziti. Azi e ziua cand se arunca Soarele pe geam ca e primavara si lumea-si strange apa de pe gene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu