Argument

Acest blog se vrea a fi o demonstraţie de reunificare a României Mari, dar numai prin intermediul poeziei. La acest demers se înhamă pentru început: Diana Frumosu din Criuleni, Moldova; Romeo Aurelian Ilie din Slobozia, România; Maria Fărîmă din Nisiporeni, Moldova şi "Katy Tic" din Oradea, România (actualmente în Spania). Aşteptăm şi pe alţii cu drag!!!

duminică, 31 iulie 2011

Zborul dorului - Valeria Ciobanu, Glodeni, Rep. Moldova

În marea depărtare a clipelor uitate
Se-aude-un cîntec dulce în murmur de izvor.
Şi-atît de dor imi este de-al meu pămînt sub soare.
Şi de copilăria mea, îmi este foarte dor.


Îmi este dor de iarbă, de flori şi de cîmpie,
Îmi este dor de lume, de ţara mea, de sate.
Şi-aş vrea acum să zbor ca dor să nu-mi mai fie
În marea depărtare a clipelor uitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu